Dati par Rīgas pašvaldības pakalpojumu un e-pakalpojumu statistiku, gadījumos, kad e-pakalpojuma pieteikums tiek iesūtīts vai pieteikts pašvaldības Pakalpojumu apstrādes modulī (PAM) no portāla Latvija.lv.
Datu lauki:
- municipality Pašvaldība
- service_code Pakalpojuma pieteikuma kartiņa (PPK) ID (URN) kods
- service_name Pakalpojuma nosaukums
- year Pārskata gads
- on_site_count Pieteikto pakalpojumu gadījumu skaits - klātienē
- e_service_count Pieteikto pakalpojumu gadījumu skaits - elektroniski
- phone_call_count Pieteikto pakalpojumu gadījumu skaits - telefoniski
- mail_count Pieteikto pakalpojumu gadījumu skaits - pasts
- delayed_count Kavējumu skaits
- complained_count Sūdzību skaits
- LvpCount Pieteikto e-pakalpojumu gadījumu skaits Latvija.lv
- PamCount Pieteikto e-pakalpojumu gadījumu skaits PKIP PAM
- VpvkacCount Pieteikto e-pakalpojumu gadījumu skaits no valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC), ja iesniegti portālā www.latvija.lv, izmantojot VPVKAC
- Total Kopējais pakalpojumu un e-pakalpojumu gadījumu skaits
- EServiceRatio Elektroniskās lietošanas pakāpe
- EServiceSuccessRate E-pakalpojuma izpildes veiksmīgums. Pabeigto un uzsākto e-pakalpojumu attiecība (Latvija.lv)
Uzmanību! Notiek pašvaldības procesu un sistēmu pielāgošana jaunai lietvedības sistēmai un www.latvija.lv e-pakalpojumu platformai, līdz ar to atvērto datu servisi var atgriezt tukšas vai nepilnīgas datu kopas.